środa, 3 lipca 2013

Wyniki Vintage'owego konkursu!

W konkursie tym brało sporo osób, jednakże tylko 4 stylizacje wyróżniły się pewną dozą energii, 'kolorowego' stylu bycia oraz spełniały wszystkie kryteria :). Pierwszorzędnie oceniałam stylizacje, poczucie humoru jakie wyraźnie odznacza się na zdjęciach i letnią kobiecość, która figuruje w każdej stylizacji.




A więc gratuluję serdecznie:

www.curlyfashion.blogspot.com mimo tego, że jako pierwsza wysłała swoje zdjęcie konkursowe, to już w tym samym momencie wiedziałam, że to Ona zdobędzie pierwsze miejsce! Podziela moje zdanie na temat second handów bo sama preferuje je na swoim blogu, na który Was zapraszam.

W 100% oczarowałaś mnie urokiem i swoim przecudownym uśmiechem :)!
Dodatkowo Twój styl jest kwintesencją kobiecości i lat osiemdziesiątych, które bardzo, bardzo lubię.


____________________________________
Drugie miejsce zajęła Marta, którą całkiem dobrze znam i kojarzę ze szkoły :). Uradowało mnie to jeszcze bardziej, że wysłała mi tak fantastyczną stylizację bo na prawdę jestem pod wrażeniem.
Top 'Coca-Coli' jest czymś cudownym oraz kapelusz, który muszę Ci ukraść!

Gratuluję wyczucia stylu :)


 


_____________________________________________
Trzecie miejsce przyznałam Julicie z Katowic, której kolory ubrań są tak bardzo letnie, że aż chce się je na siebie włożyć! Cała stylizacja jest second hand'owa, jedynie okulary i torba są vintage, bo po babci :).
Energia i poczucie humoru widoczne na zdjęciach odziałują na mnie tak mocno jak i Twój styl, brawo ;)).

Julite możecie obserwować na jej blogu:



_____________________________________
Ostatnie już miejsce, czyli czwarte przypisuję najdelikatniejszej i najbardziej kobiecej Karolinie, która zdecydowanie jest bardzo urocza i świetnie dobrała słodką torebeczkę do kwiecistej sukienki :). Mimo, że ma na sobie tak niewiele to wzbogaciła słowa ''mniej znaczy więcej'' o nowe inspiracje :). Gratuluję.



Dziękuję Wam serdecznie za udział w konkursie, będzie ich na pewno więcej!
Enjoy,
Ruda Kaśka

1 komentarz:

  1. Dziękuję za dodanie mnie do listy blogów.
    Pozdrawiam

    Sonia
    www.emersiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...