czwartek, 16 maja 2013

Competition / Neon me!

!KONKURS!

Konkurs ogłosiłam już na stronie vinted.pl, z którą współpracuję, ale również opowiem i zachęcę do udziału w nim tutaj-na blogu :).

Zabawa polega na wymyśleniu stylizacji wiosennej/letniej, jednakże ubrania mogą pochodzić jedynie z second handów! I właśnie w tym tkwi cały czar tego konkursu :)...
Chcę dzięki niemu sprawdzić, ile jest konstruktywnych osób, które potrafią ubrać się dobrze, za tak niewiele pieniędzy.
Sama jestem stałym prześladowcą tych cudownych sklepów i wiem, że można wykombinować coś na prawdę fantastycznego, nie narażając portfela na ubytki.
Można? Można! Więc serdecznie zachęcam do brania udziału, ponieważ do wygrania jest kolorowy BOX UBRAŃ! Nie tylko second handowych, również tych z droższych sieciówek, które przecież tak kochamy.
Spośród wszystkich stylizacji wyłonię 4 najlepiej, najbardziej oryginalne kobiety, których zdjęcia opublikuję na wyodrębnionym poście :). Jeśli prowadzisz bloga-podaj link do niego, a podpiszę go pod zdjęciem, by osiągnął większą oglądalność :)

Aby wziąć udział w konkursie należy jedynie:
-polubić mój fanpage na Facebooku,
-wysłać na email hej.sedziak@gmail.com zdjęcia ze stylizacjami (max. 2 zdjęcia!)
-zdjęcia podpisać Konkurs_ImięNazwiskoMiasto

Na zdjęcia czekam do końca maja!


A w dzisiejszym poście moja, osobista stylizacja dotycząca wyżej opisanego konkursu ;).

W zeszłoroczne lato neon był czymś zupełnie must have. Dodatki, koszulki, bielizna, spodnie, czapki... Dosłownie wszystko, wszystko, wszystko. Ja, jako iż nigdy nie podążam za modą jestem zupełnie w tyle i dopiero teraz odkryłam czar tego fantastycznego koloru!
Aż wstyd, ale lepiej późno niż wcale :D.
W takim stroju czuję się zdecydowanie najlepiej-luźno, kobieco, wygodnie, zwiewnie. Czyli tak jak lubię w cieplejsze dni.
Serduszkowe okulary wyłapałam w gimnazjum we Włoszech i niedawno przy przeprowadzce wyciągnęłam je z pudełka i stwierdziłam, że są całkiem, całkiem ładne, a może i urocze.
Nic więcej mi nie pozostaje jak zaprosić Was do oglądania mojej konkursowej stylizacji z cudownie, cieplutkiego dnia!
Zachęcam do udziału w konkursie-na prawdę warto :)

Dobranoc,
Ruda Kaśka





















t-shirt, cardigan, bag, skirt-second hand,
scarf-cubus,
necklace-a gift,
ring-family heirloom,
sunglasses-no name,
shoes-new look.

4 komentarze:

  1. Ja też jakoś nie umiałam się przekonać do tych wszystkich neonów, teraz mi się podobają, ale z umiarem, bo wiadomo - wszystko w nadmiarze szkodzi;) Ty wyglądasz genialnie, buty bym Ci skradła, a okulary są słodkie i pasują Ci!
    Muszę się zabrać za stylizację na ten konkurs wreszcie!
    Pozdrawiam
    Ruda Frela - www.modnefrele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, z neonem trzeba uważać, choć myślę, że jedynie Macademian Girl ma pozwolenie na nadużywanie tegoż właśnie koloru ;).
      Czekam na zdjęcia!

      Usuń
  2. Świetna spódniczka!!!
    p.s.znalazłam torebkę z frędzlami,która chciałaś :D przepraszam za kłopoty,pisałam juz na vinted też :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...