wtorek, 5 lutego 2013

give me more shine!

Niedawno byłam w moim ulubionym second handzie i doszukałam się wspaniałego, długiego płaszcza z futerkiem na kołnierzyku, którego odrazu pocięłam, gdy przekroczyłam progi mojego pokoju po zakupach :P. Był zdecydowanie zbyt długi, a pod obcięciu przestał mi się zupełnie podobać, nie miałam serca by go wyrzucać, więc obcięłam jeszcze rękawki by zmieścił się pod niżej figurującym sweterkiem i myślę, że efekt warstw zadowolił mnie w pełni.
Okulary wyciągnęłam z zapomnianego przeze mnie pudełka i uświadomiło mi to jak bardzo tęsknię za latem...
Nie przedłużając; zapraszam do oglądania! ;))

rudakaśka



















+ mini backstage :)


jacket, sweater-second hand, handbag-stravidarius, handbag-H&M, high heels-fleq.pl, sunglasses-primark


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...