sobota, 26 stycznia 2013

sweet butterfly

Staram się mieć zawsze na sobie coś jeansowego. Ten materiał jest po prostu idealny. Spośród moich faworytów jest on na równi z koronką, którą wprost ubóstwiam i ubrania z jej dodatkiem wypełniają moją szafe., myślę, że już w następnych postach pokażę większość moich perełek :).
Od niedawna stałam się ''modelką'' własnej, nałożonej na siebie wyobraźni i sądziłam, że nie będę wytrzymywać w zimę robiąc zdjęcia w tak krótkich szortach, a o dziwo było mi całkiem ciepło!
Zapraszam do oglądania :))

rudakaśka












t-shirt-H&M, sweater, shorts-second hand, coat-bershka, shoes-czasnabuty.pl, ring-orsay, socks-reserved, hat-funk'n'soul, bag-wittchen

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. moja pierwsza obserwatorka, nie zapomnę Cię Maggie!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :). + polecam te buty gorąco, są zarąbiście wygodne :))

      Usuń
  3. Wyglądasz mega, płaszczyk genialny!
    zapraszam na:
    http://walkinfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...