czwartek, 24 stycznia 2013

my time





To mój pierwszy post modowy, więc się w skrócie powiem coś o sobie:
Jestem Kaśka, chodzę do drugiej klasy LO i moją większą częścią życia są aspekty związane z modą. Większą, bo od najmłodszych lat starałam się pokazać 'na sobie' mój charakter. Staram się w jakiś ciekawy sposób udobruchać rybnickie ulice, ubierając coś, czego inni z reguły nie mają lub nie zauważają. 
Jestem stałą klientką second handów, stąd nietuzinkowość ubrań, wkońcu tam są te jedyne w swoim rodzaju perełki! Kiedyś głupio mi było tam wchodzić, teraz to sklep numer jeden, który otworzył moje, osobiste, modowe horyzonty.
Chcę wiązać przyszłość z modą, nie na siłę-z pasji. 
Sami zobaczcie czy dam radę...

rudakaśka :)

Dzisiejsza stylizacja, która wygląda dość niepozornie jest całkiem ciepła; sweter był gruby i miękki, a oversize'ova, jeansowa kurtka kryła mnie dość mocno, więc nie było najgorzej przy -6stopniach.
Spodenki, z H&M'owej wyprzedaży nie mogły leżeć tak długo w mojej szafie, stąd ich miejsce w tym look'u :).
Pozdrawiam serdecznie!











hat-H&M, sweater-second hand, jacket-second hand, shorts-H&M, belt-second hand, shoes-bershka, bracelet-H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...