niedziela, 27 stycznia 2013

violet me dear

A więc... Zamarzłam na dzisiejszych zdjęciach; było na prawdę mroźno i praktycznie nie czułam już żadnej mojej części ciała pod koniec, ale myślę, że było warto dla koronki i  mojego nowego fioletowego nabytku, jakim jest ta słodka, krótka marynareczka :).
Urzekła mnie kolorem, fasonem oraz ceną! Ceną, dlatego bo przeceniona z 199zł na 40-trafiła bez głębszego zastanawiania się w moje ręce. Buty mam już długo, myślę, że z rok, jednakże nie miałam okazji by w nich wyjść (a raczej z braku umiejętności chodzenia w tak wysokich butach wstydziłam się gdziekolwiek pokazywać :P) dlatego dziś pierwszy raz zobaczyły światło dzienne. Są szalenie wygodne i według mnie piękne, to już moja druga para, a pierwszą możemy zobaczyć w poprzedniku tego posta :).
Uwielbiam nosić coś na głowie; czy to kapelusz, czy to wstążka, czy futerko jak dziś, które w taką pogodę jaka jest teraz jest rewelacyjnym substytutem czapki dla osób, które nie lubią jej nosić.
Już dłużej nie zanudzając-zapraszam do obejrzenia zdjęć ;)).


















hat, jacket, handbag-H&M, sweater-second hand, lace t-shirt-F&F, shoes-czasnabuty.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...