środa, 20 marca 2013

flowers my ladies-we need a spring!

To była chyba jedna z najszybszych 'sesji' w dodatku na moim tarasie :). Trwała jakieś 5 minut, ponieważ mój fotograf nie miał dziś weny oraz ochoty. Mam w planach jutro zawojować z moją szafą i w jakiś wspaniały, konstruktywny sposób powitać wiosnę-wkońcu już jutro 21 marca!

Torebkę dostałam wczoraj ze sklepu fleq.pl i odrazu trafiła do czołówki najpiękniejszych na mojej półce. Mieści się w niej A4 co mnie zdziwiło bo wydawała się nadzwyczaj malutka. Tunikę oraz wiele, wiele, wiele innych rzeczy kupiłam w moim ulubionych second handzie wczoraj, więc jest tzw. 'nówką sztuką' w moim wyposażeniu :D.

Nie przeciągając;zapraszam do oglądania!

ruda kaśka


















jacket, dress, hat-secon hand, hand bag-fleq.pl, high heels-mohino







2 komentarze:

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...