sobota, 23 marca 2013

i love this lace!

Słoneczko nad naszą piękną Polską nie pozwoliło mi dziś siedzieć w domu i musiałam już wkońcu pochwalić się moją koronkową kamizelką z second handu, która jest chyba najbardziej uroczym przedmiotem jaki trzymałam kiedykolwiek w ręku!
Jak na mnie to ten stój jest dość zwyczajny, jednakże potrzebowałam czegoś kobiecego, uroczego i w miare 'w moim stylu'.
Mam już pewne ciekawe plany na następny post; będzie on nieco inny bo głównym motywem będzie... jeans! Czyli mój ulubiony materiał. Pokażę na ile sposobów można go nosić i co można zrobić z ciuszkiem, który jest za duży/mały, który już nam się nie podoba etc...

Zapraszam do kupowania moich ciuszków!

Zapraszam do oglądania :)

ruda kaśka
















skirt, belt-second hand, shoes-mohito, brancelet, vest-H&M, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...