sobota, 16 marca 2013

my sweet braids!

Po pewnej przerwie postanowiłam wkońcu wyjść na dwór i pokazać co mam w szafie. Często mam wrażenie ubierając coś 'po mojemu', że Wam się to może nie spodobać. Gdy zaczynam rozmawiać sama ze sobą i wmawiam sobie po pare razy 'przecież mają oglądać Cię za to jaka jesteś!' to staram się iść na całość i doszukiwać się inspiracji wokół mnie. Moim głównym celem i pewną przysięgą :P jest ubieranie się dobrze, po mojemu i T A N I O. Gdybym miała kalkulować każdą moją stylizację to myślę, że byłabym jedną z najtaniej ubranych blogerek :)!
Moją inspiracją nie są osoby, które ubierają się drogo i dobrze/średnio dobrze, tylko te osoby ubrane za marne cenciaki, które powalają swoim outfitem!
Ten blog to pewna reklama negująca stereotyp 'drogie jest lepsze' ; ))

Mam dziś na sobie moją ulubioną kurteczkę oraz nowe-już ulubione butki, które kupiłam w sklepie do którego obsolutnie nigdy nie zaglądam; camaieu, pozytywne zdziwko!

Zapraszam do oglądania,
ruda kaśka

















i moja najlepsza modelka!

jacket, tight, necklace-H&M, shirt, t-shirt-second hand, bag-decobaazar.com, shoes-cameieu

ZAPRASZAM SERDECZNIE DO KUPOWANIA CIUSZKÓW Z vinted.pl !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...