sobota, 2 marca 2013

salmon salmon salmon!

Witajcie :). Z reguły preferuję nakładanie na siebie tony ubrań; over size'owych koszulek, koszul, sukienek i starałam się w jakiś sposób ująć to w dzisiejszym poście, jednakże wydaje mi się tego nadzwyczaj mało! Lubię ubierać się warstwowo bo można połączyć ze sobą zupełnie nie pasujące do siebie rzeczy, a stworzą jedną, wspólną całość-to raz, a dwa jest wtedy ciepło i nie zawsze trzeba ubierać dodatkowy płaszczyk czy kurtkę;).
Dziś postawiłam na kolor łososiowy, który jest jednym z moich ulubionych kolorów, w prawdzie jedynie dwa elementy nawiązują do tego koloru, ale najbardziej ten kolor przyciąga moim zdaniem wzrok :)).
W poprzednim poście zaprezentowałam czarne high heels'y, a już dziś możecie mnie w nich zobaczyć ;). Są zdecydowanie za duże i było mi przez to dość niewygodnie.

A teraz zapraszam do oglądania !


ruda kaśka










hat-a gift, sweater, shirt-second hand, shoes, earrings, high heels, hand bag-fleq.pl, watch-promod, necklace-topshop

2 komentarze:

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...