wtorek, 30 kwietnia 2013

daisy long skirt! Let's start spring ladies.

Do długich spódnic mam lekką słabość, mam chyba ze cztery bądź trzy w szafie i według mnie najlepiej prezentują się w lato, które już wielkimi krokami do nas przybywa-szczerze nie mogę się doczekać! :). Strój kąpielowy, w tym przypadku pasiasty bluzeczko-gorset dostałam z wymiany na vinted i jestem z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona. Bałam się, że nie będzie pasował, ale materiał zrobił swoje i jest prawie idealny :). Minusem jedynie jest fakt, iż strój ten szalenie zmniejsza biust i wyglądam dość nieproporcjonalnie, ale co tam-to on ma przykuwać wzrok! :))
Do dzisiejszej sesji użyłam szminki Avon Matte Crimson, o której mowa była w poprzednim poście!


Nie przedłużając-zapraszam do oglądania!
Ruda Kaśka

Follow me on Facebook!
























jacket, sunglasses-H&M,
skirt-second hand,
swim suit-wymiana vinted,
high heels-mohito,
watch-allegro,
bracelet-C&A,
belt-bershka
earrings-stravidarius

8 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, uwielbiam Twoje zestawy ! :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ramoneski rządzą i są ponadczasowe!

      Usuń
  3. swim suit super!

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódnica , cudny zestaw oraz zachwycający blog
    obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...