sobota, 13 kwietnia 2013

dots and leather, fuck yeah!

Szybkie zakupy z rana pomogły mi w nabyciu tego uroczego 'kombinezonu', który przypomina mi nieco marynistyczny styl. Nowa skórzana ramoneska z Cubus'a aktualnie figuruje na mnie ciągle-tak uwielbiam ten krój! Mogłabym mieć ich ze sto i nie zaprzestawać na tym.
okularach mówiłam post wcześniej, a tu macie je w pełnej okazałości :).
Dziękuję bardzo Mary-katefashion za butki, które od niej odkupiłam na allegro, są bardzo wygodne i prześliczne, pozdrawiam! :)).

Dzis o dziwo bardzo skromnie wyglądam-zero warstw, jakoś tak pusto, jednakże czasem tak lubię :).
Nowy post już jutro, a może nawet dziś wieczorem.

chcesz kupić coś mojego?
vinted
chcesz o coś zapytać?
ask.fm
chcesz poznać mnie bliżej?
photoblog
chcesz mnie podglądać?
instagram







 










overalls-sh, high heels-allegro, sunglasses-brylove.pl, bag-H&M

8 komentarzy:

  1. Ojej, wyglądasz mega! Świetny look kochana <3 Zapraszam Cię do mnie na nowy post: napisz co sądzisz! Czekam na Twoją opinię :D A może obserwujemy? Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, na pewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  2. Przypominasz mi niesamowicie Florence Welch! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś, ktoś mi już tak powiedział - nie wiem czy to dobrze czy źle, jednakże dziękuję! :)

      Usuń
    2. Dobrze, dobrze, Florence jest wspaniała! ;D

      Usuń
    3. Haha, też ją lubię! :D. Jeszcze raz dzięki :*

      Usuń

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...