czwartek, 11 kwietnia 2013

Love BRYLOVE!

Okulary są chyba moimi ulubionymi akcesoriami, choć nie chyba-a na pewno!
Staram się je nosić zawsze, czy słoneczko, czy też nie to figurują na mojej twarzy.
Niedawno odkryłam wspaniały sklep internetowy, a wspaniały ponieważ doszukałam się tam tego, co najbardziej podnieca mój wzrok...
Oryginalne kształty, wszelkie wzory, rozmaite kolory, jednym słowem WSZYSTKO.

Dzięki brylove mogłam cieszyć się dziś dwoma nowiutkimi parami okularów przeciwsłonecznych: tradycyjnymi, okrągłymi oraz kocimi. Poniżej zobaczycie moją uśmiechniętą buzie z moimi (już teraz) ulubionymi parami drugich oczu :).


Pozdrawiam!
ruda kaśka
















LOVE BRYLOVE!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety mi nie za bardzo pasują, tak mi się zdaje :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kupuj z www.brylove.pl, na prawdę warto. Jakość przeplata się z wyglądem, co jest nie tak często spotykane :)

      Usuń

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...