niedziela, 7 kwietnia 2013

Everything is second hand!

Po krótkiej przerwie spowodowanej pogodą powracam w wielkim-second handowym stylu!
Lubię warstwy, lubię kocie printy, lubię ciuszkolandy-wszystko mam dziś na sobie!
Powolutku śnieg topnieje, oby już nie wrócił, a z szafy wychodzą letnie, może i kolorowe outfity, choć raczej jestem zwolenniczką stonowanych, z reguły szarych rzeczy, zobaczymy jak to będzie :). Cieszę sie z tego, iż na sklepowe pułki wchodzą czarno-białe paski, które wg mnie były zawsze niezłym hitem; chodzi mi głównie o spodnie, które prezentują się całkiem seksownie na kobiecych kształtach.

Obiecuję, że postaram się nadgonić zdjęcia na blogu, ponieważ zakupiłam niedawno sporo tunik, które wyrywają się by zaistnieć na zdjęciach,
nie przeciągając zapraszam do oglądania zdjęć!

chcesz kupić coś mojego?
chcesz o coś zapytać?
chcesz poznać mnie bliżej?
chcesz mnie podglądać?














jacket, sweater, dress, skirt-second hand, bag-decobazaar.com, high heels-mohito, glasses-primark

5 komentarzy:

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...