niedziela, 28 kwietnia 2013

simple but i still love that

5 minutowe zdjęcia przed wyjściem na siłownię często są lepsze od przygotowanych, ''sztucznych'' sesji. Gdy się śpieszę nie mam absolutnie weny, ani koncepcji na to co na siebie włożyć i wtedy wyglądam WŁAŚNIE TAK! Koszulka z Topshop'u, shorty z Wranglera, które figurowały w zimowym poście, balerinki i torebka, do której odziwo mieści się wszystko! :)
Cieszę się niesamowicie, gdy widzę takie słońce za oknem jak wczoraj-to na prawdę dodaje inspiracji i jakiejś motywacji w poszukiwaniu kolorowych ubrań, których mam stosunkowo zbyt mało w mojej garderobie...
Już od środy zaczynają się majowe i myślę, że to będzie dobry czas na buszowanie po przeróżnych miejsach z aparatem w ręku! Jeżeli jutro czas pozwoli mi na odcięcie się od nauki choć na moment, to ''pochwalę się'' moją małą kolekcją szminek, których mam niestety zbyt wiele :)).

Nie przeciągając, zapraszam do oglądania szalenie krótkiej sesji!
Ruda Kaśka :)

Follow me on Facebook!















t-shirt TopShop-wymiana na vinted,
shorts Wrangler, belt-second hand,
shoes-fleq,
sunglasses-brylove

2 komentarze:

  1. Jesteś naprawdę inspirująca, nie mówię tylko o tym zestawie, ale ogólnie o Twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy, przenigdy nie otrzymalam tak milego komenatrza... Na prawde dziekuje Kitty ! :)))

      Usuń

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...