poniedziałek, 29 kwietnia 2013

smile, lipstick - colorful magic!

Jak obiecałam; znalazłam chwilę czasu na zrobienie posta o moich ulubionych ''wypełniaczach outfitów'' i nieodłącznych elementach mojej twarzy - szminkach.
Pierwszą moją ''farbką'' była rzecz jasna-krwiście czerwona szminka, której używałam z reguły rzadko, gdyż jest to jednak znacznie kontrakstujący z moją bladą skórą odcień i często było to dość ryzykowne posunięcie, lecz i tak szalałam! :)
Z reguły każda kobieta stara się uwydatnić, akcentować czy podkreślić swoje własne atuty-moim (oczywiście według mnie :)) ) są usta. Zawsze lubiłam patrzeć na te piękne, kolorowe cuda w drogeriach; tu niestety rozwinął się mój zakupoholizm, ale o tym kiedy indziej... :).

Z góry uprzedzam, iż kolory niektórych szminek są zupełnie inne w rzeczywistości, bardziej soczyste i intensywne. Mam nadzieję jednak, że będzie widać tę różnicę między nimi bo w zestawieniu ze sobą wyglądają niestety bardzo podobnie. Klikając na nazwy szminek można zobaczyć post w jakim figurowały na moich ustach :)).

Zapraszam do oglądania i zachęcam do malowania się tymi cudami!
Ruda Kaśka

Follow me on Facebook!










______________________
Avon, Lovely Dovey Pink



_________________________
L'Oreal, Luminous Beige 742




___________________




______________




____________




_____________



___________



_________________




____________




___________________
Avon, Matte Crimson



__________




w prawdzie w innej postaci, ale jest to najtrwalsza pomadka jaką kiedykolwiek miałam na ustach, wytrzymała ze mną cały wieczór aż do dnia następnego, coś niesamowitego :)

_________________________________
Make Up For Ever, Aqua Rouge, 8




i coś dla pielęgnacji i dobrego smaku na ustach :))



8 komentarzy:

  1. Pokaźna kolekcja! Masz piękne usta! Moim zdaniem najlepiej podkreśla je soczysta czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa! Rowniez tak uwazam, czerwien jest ponadczasowa i nigdy sie nie znudzi ;))

      Usuń
  2. Jaka kolekcja. Wow, zazdroszczę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety nie wszystkie, jednakże niektóre już były w takim stanie, że wstyd było pokazywać! :D

      Usuń
  3. Inglot 858 jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to możliwe, że w każdej szmince jest Ci do twarzy <3

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...