niedziela, 28 kwietnia 2013

i'm soooo green!

Po ostatnich zakupach zdałam sobie sprawę z tego, że moja szafa przewija jedynie kolory nude, szarości, brązy i biele... Jako iż zaczęła się wiosna powinno się nieco zmienić ubrania na bardziej żywe i pełne soczystości. Wybierając outfit na sesję zdjęciową miałam w głowie myśl 'coś kolorowego, coś rzucającego się w oczy!' i... i nic, nic nie mogłam wybrać i wkońcu pozostałam przy brązie i bieli, które w sumie bardzo do mnie pasują :). Czas ponownie wybrać się na zakupy by zawojować wiosennymi kolorami :).
Buty dostałam niedawno od czasnabuty.pl i czuję się w nich na prawdę dobrze, mimo tego, iż przypominają nieco męskie obuwie to wcale to ich nie neguje i szkoda, że wiele osób boi się nosić coś nowego i innego.
Torebkę otrzymałam z wymiany na vinted.pl i jestem z niej bardzo zadowolona! Dziękuję bardzo za nią ; ).

chcesz kupić coś mojego?
vinted.pl
chcesz o coś zapytać?
ask.fm
 chcesz poznać mnie bliżej?
photoblog
chcesz mnie podglądać?
instagram















hat, t-shirt, shorts-second hand
handbag-vinted.pl
tight-house
ring-mango

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz też!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...